Το Pelion Resort στοχεύει στη συνεχή βελτίωση όλων των υπηρεσιών που προσφέρονται στους πελάτες του και στην παροχή εξαιρετικού επιπέδου εξυπηρέτησης και ικανοποίησης σε όλους τους πελάτες. Δεσμευόμαστε να επιλύσουμε τυχόν ζητήματα που ενδέχεται να προκύψουν το συντομότερο δυνατό.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής σας ή μετά το τέλος της διαμονής σας, σε περίπτωση παραπόνων, μπορείτε να ενημερώσετε πρώτα τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, ώστε να παρέχετε άμεση λύση.
Για το σκοπό αυτό, μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας με τα σχετικά στοιχεία ή να υποβάλετε την καταγγελία σας προσωπικά ή γραπτώς σε ένα μέλος του προσωπικού. Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@pelionresort.gr, υπογραμμίζοντας; Το όνομά σας, η ημερομηνία παραμονής σας και το / τα θέμα /τα που συνέβησαν.